I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.22

چند عکس از یونگهوا در مصاحبه اش با برنامه "Baidu Music Big Star" در هنگ کنگ

 


نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت22:58---4 خرداد 1394

خنذم گرفته نمیتونم فرار کنم منظورو حالا گرفتی فکر کنم!
پاسخ: نخند!!! میگم فرار کن!


saba
ساعت15:38---4 خرداد 1394
اونی واقعا منظورمو فهمیدی؟
چقد باهوشی!یعنی واقعا فهمیدی منظور من به علت ماست بودن .... هست؟
پاسخ: صبا خواهر فرار کن :)


saba
ساعت14:18---3 خرداد 1394
اینم اخرین نظرم میرم انقدر حرصتون ندم
من ودوستم به یه نتیجه ای رسیدیم که چرا رنگ سفید به یونگ خیلی میاد!اگه گفتین چرا؟
.
.
.
.
.
اونطوری نگاه نکنین نمیگم خودتون کشف کنین چون بگم چرا بی برو برگرد کتک میخورم از همه
پاسخ: صبا شیطووونی نکن!!!! پیرهن سفید به همشون میاد! البته نه به اون دلیل شما خخخخخ


farnaz
ساعت9:24---2 خرداد 1394
چراااا این بشر انقد خوبه
چرا چرا چرا ! )
پاسخ: کی گفته خوبه؟ شایعه اس باور نکن خخخخخخ


هانیه
ساعت0:16---2 خرداد 1394
پوران جونم میدونم چینی های چکمیت رو خودش تو کنسرتاش خونده،ولی تو همین برنامه گفته در اولین فرصت اگه بتونه یه آهنگ تمام چینی خودش واسه چینیا میگه و میخونه. هیییییی
خوش به حال چینی هو
پاسخ: عه! من همیییین الان خوندم اینو! ایووول بابا تو زودتر دیده بودیش!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com